Volgers

zondag 25 januari 2009

Awards gekregen....

Dit is een verrassing! Krijg ik zomaar twee Awards van Angeli, wiens blog ik al een heel poosje volg. Heel hartelijk dank natuurlijk. En ik begrijp dat het de bedoeling is dat je ze doorgeeft. Dat wil ik ook graag doen. Aan Lori bijvoorbeeld; een pas gevonden familielid in Canada die haar eerste schreden zet op breigebied. En aan Alpenfee, wiens sokkenpatronen ik tot nu toe de meest uitdagende vind om te breien.

Welch eine Überrasschung! Bekomme ich nur so zwei Awards von Angeli. Ihr Blog folge ich schon seit einige Zeit. Herzlichen Dank dafür! Und nun darf ich diese Awards weitergeben. Daß tue ich sehr gerne. An Lori zum Beispiel; ein Mitglied meiner Familien in Canada, die ich nur vor kurzem gefunden habe und die ihre ersten Schritte macht beim Stricken. Und an Alpenfee, deren Sockenmuster mir bis jetzt sehr, sehr gefallen.

How nice! I got two very nice awards from Angeli! I read her blog for some time now. Thank you very very much! And I understand, I can give them further now. That I really like to do! To Lori  for instance; a recently discovered member of the Canadian part of my family. She's working very hard on her knitting experience and I hope this will encourage her to keep up the work! And to Alpenfee because I think her sock patterns are the most challinging patterns I knitted sofar. 

2 opmerkingen:

MrsMcLaughlin zei

I have much to learn, but thank-you. What are you working on right now?

Me zei

Hoi, Ery, ik heb je getagd. ik vind het altijd erg leuk om jou blog te lezen. Meer info op mijn breidoos.