Volgers

zaterdag 11 december 2010

SKA Mock november WIP



Dit is de eerste sok van de Mystery Mock van SKA in november. Deze sok is uitgekozen om één van de veilingsokken te worden. L. wilde deze sokken graag in gebroken wit hebben en dat paste precies mooi bij de SKA challenge van november. Zoals nu gebruikelijk heb ik er eigenlijk al twee gebreid, omdat ik voortdurend fouten maak terwijl ik zelf denk dat ik erg goed oplet. Ik zie zelfs fouten waar ze niet zijn, pfft. Dan haal ik een hele toer uit, om daarna te kunnen concluderen dat het toch wel goed was. Het patroon met verdraaide steken komt wel erg mooi uit op deze sokken in gebroken wit. Ach ja, ik zie het maar als ervaring opdoen...(lol)

This is the first sock in the SKA Mystery Mock of November. This sock was choosen to be one of the churchfair's socks. L. who wanted these socks, wanted them done in broken white and they fit just fine the challenge for November. As usual nowadays I knitted this sock kind of two times already, because I keep on making mistakes thinking I'm doing great. And I could easily rip one round before to find out I didn't do it wrong in the first place.... The pattern with the twisted stitches merges very nicely out of this broken white yarn. Okay I'm getting extra knitting practice like this.... (lol)

Geen opmerkingen: