Volgers

dinsdag 10 augustus 2010

Čarape 2010/24



Vandaag zijn de sokken afgeraakt die ik al vrij uitbundig beschreven heb in eerdere posts. Het was nog niet erg makkelijk om een tweede gelijke sok te maken, omdat ik te weinig genoteerd had over de eerste. Maar met de eerste sok in de hand is het volgens mij prima gelukt.
Today I finished the socks I already described in extenso in earlier posts. I had some trouble making the second socks because I forgot to describe how I made te first one...
Heute habe ich diese Socken fertig bekommen. Ich habe sie schon mehrmals beschrieben in älteren Posts. Ich hatte einige Mühe mir ein zweiten Sock zu stricken, weil ik zu wenig notiert hatte über den ersten Sock. Aber mit dem ersten Sock im Hand, hat's doch geklappt.

2 opmerkingen:

Nicole zei

Wat zijn dat mmoie sokken ,zeg. Daar mag je echt trots op je zijn. Ik vind ze heeeeeeeeel erg mooi!

Grietjes, Nicole

Anoniem zei

Wauw heel erg mooi geworden,

groetjes Anja