Volgers

vrijdag 26 februari 2010

Lau WIP


Vandaag op weg naar de Handwerkbeurs in Zwolle met de trein. Vanuit Goes op en neer in 7,5 uur. En dan is het heerlijk breien. Lau opgezet en op de heenreis tot aan de spie gekomen. Tijdens het breicafé op de beurs de spie gebreid en op de terugreis de hiel en een deel van het been. Veel nieuwsgierige mensen die wilden weten hoe je toe-up opzet. Ook regelmatig een papiertje meegegeven met de data van deze sok. “Mijn man is 70, wat denkt u?” “Mevrouw deze sok is voor een 70-jarige met de naam Lau gemaakt, dus wat denkt u?”
Breien op een beurs is niet altijd handig merkte ik in de trein terug. Mijn spie mist steeds de tweede linkse steek tussen de verdraaide rechtse steken. Maar ja, wie zal dat zien….

1 opmerking:

Line zei

Nu je treinreisje heeft een mooi resultaat opgeleverd de lau's zien er verrukkelijk uit.

7,5 uur reizen is al de moeite. Ik woon dicht aan de Nederlandse grens en had een gespiekt en zag dat het voor mij 6,5 uur treinen zou zijn. Zag er wat tegenop maar als ik jou buit zie. Volgend jaar toch maar eens beter beter noteren.