Volgers

zaterdag 20 februari 2010

Gansey Girl

Eindelijk heb ik de eerste sok af van de mysterie van SKA in 2010. Moest ik wel ziek voor worden… Kon ik tussen de hoestbuien door aan deze sok werken. Ze maken me niet echt blij, hoewel de ergernissen over het patroon minder worden na de hiel, omdat je dan niet meer met zoveel teltekeningen tegelijk moet rekening houden. Probeer ze toch af te maken, want mijn dochter heeft zo geholpen met het aanrijgen van die minieme kraaltjes….

Finally finished the first sock of the SKA-mystery socks in 2010. Had to fall ill for that.... In between de coughing I was able to work this sock. They don't make me happy, although my irritations with the pattern were less once knitting the heel. Because there were not 5 charts to look after anymore then. I will try to finish them, because my daughter had so much trouble putting the tiny beads onto the thread......

Na endlich habe ich den ersten Sock fertig der Mysterie SKA Januar 2010. Dazu brauchte ich mich zu erkränken. Beim Husten habe ich noch etwas stricken können. Diese Socken gefallen mir nicht. Immerhin waren die Irritationen weniger wenn ich einmal den Ferse strickte. Da gab es keine FÜNF Charts mehr zum stricken. Ich werde sie bestimmt fertig machen, besonderes weil meine Tochter solch einen guten Arbeit geleistet hat mit den niedlichen Perlen.....

Geen opmerkingen: