Volgers

vrijdag 26 februari 2010

Buit Handwerkbeurs Zwolle...


Moe maar voldaan zal ik maar zeggen. Ik heb een foto van mijn 'buit' gemaakt en die staat in mijn mapje. Twee boeken: Socken aus aller Welt van de onovertroffen Stephanie van der Linden en een boek over Letse Wanten. Verder heb ik na ampel overwegen mijn eerste paar Knit Pro sokkennaalden gekocht en een paar vingernaaldjes voor mijn handschoenen to be. Ik heb mijn sok gelijk overgezet en ik ben helemaal enthousiast. Wat breit dat lekker. Verder heb ik twee zakjes kraaltjes gekocht, je kunt maar niet weten (grins). En een paar wolletjes. Lang gewikt en toch gekocht een rode tinten toverbal van Schopel. En regenboogkleurige Kaunibal. Trekking XXL in blauw tweed en in roodgroenige tinten. Verder een Trekking HandArt in blauwen , grijs met een beetje tweedaccenten. En als laatste een streng Unisono van Zitron, 100% Merinowol met Geel, groen, bruin en rood. Deze wol is behandeld met Aloe Vera en Jojoba olie. En zo lekker zacht....
Het kostte me enige tijd om er te komen. Kwam dit keer op en neer uit Goes, bij elkaar zo'n 7,5 uur. De rij was enorm lang voor de kassa. Had beter een internetkaartje kunnen nemen, maar dat is wijsheid voor de volgende keer. Heb ook een poos zitten breien bij de breitafel, was reuze gezellig. Was 's morgens aan Lau begonnen van Serena/ Janneke Maar en nu ben ik halverwege de boord zo'n beetje. Dat komt ervan als je een tijdje in de trein zit (hihi).
Echt een leuke dag geweest, en veel te zien....

Geen opmerkingen: