Volgers

vrijdag 28 januari 2011

Six down, NO MORE to go!


Donderdag mijn laatste FE90C-kuur gekregen. Nu zit al het gif erin en is het weer wachten op het effect ervan op mijn lichaam. Over een dag of tien is het ergste hoop ik weer voorbij en kan ik gaan wachten op en werken aan herstel.
De ijsmuts doet het echt heel prima.Mijn haar is fors dunner geworden, maar het ziet er nog steeds heel toonbaar uit. Dinsdag ben ik naar de kapper geweest, want het begon ineens zo hard te groeien. Nu heb ik weer model in mijn haar. Er lag een enorme berg op de grond toen de kapster klaar was met knippen. Dat er nog zoveel afgehaald kon worden verbaasde me! Ze heeft met poeder en een malletje ook mijn verdwenen wenkbrauw opgepimpt. Voelde me ineens weer meer mens toen ik in de spiegel keek....
Kijk maar even mee, ik ben er erg trots op! Met dank aan de kapster!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Sterkte hoor, je ziet er súper uit, mooi kapsel en schitterende anastasia-wenkbrauwen :)))))
high-arch zo te zien :)

liefs desiree

Anoniem zei

Ik ben al een poosje een "stiekeme" lezer van je leuke blog.
Een aantal keren per week kijk ik of je er weer wat opgezet hebt.
Op de een of andere manier "moest" ik reageren toen ik je foto zag.
Wat kijk je vol trots en kracht in de lens.
Hou vol, geef je lichaam de tijd om te herstellen en ga lekker door met je hobby's.

Je kunt mijn handwerkjes vinden op : http://www.ipernity.com/doc/98058

Hartelijke groeten uit Schoonhoven,
Willy