Volgers

vrijdag 22 oktober 2010

Honger

Zie hier mijn favoriete bruine boterham van het moment. Bruin zelfgebakken brood met een soort bieslookkaas erop gesmeerd, tomaat met bosui en peper en zout. Owh, wat heb ik een honger. Eet nu 1-3 bruine boterhammen om de twee uur. Na twee uur begint mijn maag alweer te knorren. Warm eten gaat er ook heerlijk in, maar bruine boterhammen nog beter.  Zo ben ik al een dag of vier 6-7 maaltijden per dag aan het wegwerken om mijn gewicht constant te houden en mijn katabole lijf voldoende voedingsstoffen toe te dienen. Bizarre gewaarwording.....

This is my favorite meal for the time being. Home baked brown bread with chivy cheese spread, tomatoes, spring onions, pepper and salt. Owh my goodness how hungry I am. Eating 1-3 slices of brown bread every two hours. After two hours my stomach starts speaking again out load. Hot meals are fine too, but brown bread even beter. I am eating for four days on a row now 6-7 meals a day to keep my weight constant and providing my katabolic body with nutrition. Odd, odd, odd.....

1 opmerking:

Unknown zei

hoi
Ik herken dat ook toen ik mijn FEC huur had at ik ook 5tot6 keer per dag en dat beviel uit stekend.
Sterkte en suc6
Groet Elly