Volgers

vrijdag 1 oktober 2010

Eerste wanten af...


Via een Wanten KAL op Ravelry heb ik mijn eerste wanten afgebreid vandaag. Voor mijn dochter, die lange vingers heeft en anders op de mannenafdeling uitkomt.
De wanten hebben een bewerkte bovenkant en een gladde tricot onderkant.
Ze zijn gebreid met een grijsblauwe kleur wol, die ik laatst bij de Lidl heb gekocht. Vier bolletjes van 50 gram voor 2,99 Euro.
Voor mijn wanten heb niet eens één bolletje van 50 gram nodig gehad. Dus voor nog geen Euro heeft ze nu wanten die ze mooi vindt en die haar ook passen....
Het is toch wat!
De volgende uitdaging is handschoenen breien, ook weer voor diezelfde dochter om dezelfde reden....

1 opmerking:

Line zei

Je dochter zal hier zo blij mee zijn, je ziet voor een schijntje en met liefde gemaakt kom je heel ver.