Volgers

zondag 17 mei 2009

Tulpenkraxler on the move.....


Gisteren kon ik eindelijk naar de wolwinkel voor een passende knot wol bij het patroon Tulpenkraxler van de Duitse sokken-Yahoo-lijst. Mijn oog viel op een zalmkleurige Online bol waarbij de draad af en toe een donkere veeg heeft. Er stond een aparte manier van opzetten in het patroon, maar daarbij werd naar een You-Tube filmpje verwezen en daar kon ik niet bij gisteren. Dus maar gewoon begonnen. Best een heftig patroon. Heb al een paar keer uitgehaald omdat ik steken kwijtraakte en de gaatjes niet boven elkaar belandden. Wordt wel heel erg mooi volgens mij.

Gestern war ich zum Wollgeschäft und habe mir ein Knauel Online gekauft in richtigen Tulpen Farben. Leider hatte ich keinen Zugang zu Internet also habeich einen einfachen Cast-on gestrickt. Ich brauchte schon mal zu ribbeln weil ik meineLöcher nicht gerade auf einander bekam. Bis jetzt sieht es aber ganz toll aus.

Yesterday I finally had time to buy a matching skein of wool for the new pattern Tulpenkraxler. I bought a salmon color with some darker spots. The pattern is challenging, and I needed to rip already because I did not get the holes on top of eachother.

Geen opmerkingen: