Volgers

zondag 12 april 2009

Cambridge 2009


Mijn man was op een trip naar Cambridge en hij was zo lief om voor mij een winkel in te gaan en bolletjes sokkenwol mee te brengen. Met Softy Color van Regia heb ik al eens een babysetje gebreid. Erg zacht! De Wendy Happy bollen ken ik niet.  Het is een mengsel van 75% Bamboo en 25% nylon en ze voelen enorm zacht. 

Meiner Gatte war auf Reise nach Cambridge und war so lieb einige Knauel mit zu bringen. Mit Softy Regia Wolle habe ich schon mal gestrickt für einem Baby. War schön weich und sanft! Die Wendy Happy Wolle die kenne ich nicht. Es ist eine Mischung aus 75% Bamboo und 25% Nylon und die fühlen ganz weich und sanft!

My husband went on a trip to Cambridge and was so kind to bring me some skeins of sock wool. I already knitted with Softy Color Regia for a newborn baby. Really soft! The skeins of Wendy Happy I do not know of. It's a mixture of 75% Bamboo and 25% Nylon. It feels really soft!

Geen opmerkingen: