Volgers

maandag 10 augustus 2009

Samarkand tweede paar herstart


De wol die ik als contrastkleur had gekozen, heeft mooie kleuren, maar het patroontje komt niet echt mooi naar voren. Daarom heb ik het uitgehaald en ben ik met een andere contrastkleur begonnen. Ik had nog een rest van Trekking XXL in oranje rood met groene tinten en die brengt het patroon veel beter naar boven. Voor de hiel heb ik één van de hielen uit de hielenKAL van de Sokken en wantenclub van Yahoo genomen; de Hollandse Bandhiel.
And I ribbled it, because the contrasting color did not work out very well in this pattern. I restarted with the rest of the skein with which I knitted the Feenwald pattern of the German Yahoo-list. That wool shows the pattern really nicely. It has oranges, reds and greens.
I choose for the Dutch Bandheel; one of the pattern of the heel KAL of the Dutch Yahoo-list.
Also dieses Mal habe ich geribbeld, weil die Kontrast Farbe nicht klappte. Jetzt habe ich als Kontrast Farbe einen Rest von Trekking XXL, oranien-rot und grüne Farben. Damit zeigt sich das Muster umso besser. Als Ferse habe ich mich entschieden für die Holländischen Band Ferse aus der Fersen KAL der Niederländischen Socken List von Yahoo.

Geen opmerkingen: