Volgers

maandag 3 augustus 2009

Istía 2009/25


Gisteren heb ik mijn Istía sokken afgebreid. Grappig patroontje...
Ik heb vier knopen eraangezet en geen vijf per sok zoals op het patroon staat.
De enige reden was dat ik een kaartje met 8 knopen had in mijn pakket en daar
kun je vanzelfsprekend geen 5 knopen per sok mee aanzetten.
Wel benieuwd hoe het met het wassen gaat. Met de wol van de vlindersok liep dat niet
goed af. Zou dat nog steeds opnieuw willen proberen, maar mijn mail die ik
hierover stuurde blijkt om een of andere reden niet aan te komen.
Hoe waszeker zouden deze knopen zijn?
Vroeger moesten bepaalde knopen van de kleren afgehaald worden voor het wassen
omdat ze anders kapot zouden gaan. Bij het aannaaien begon ik me dat af te vragen. Iemand al ervaring???

Gesteren waren die Istía-Socken fertig. Ein Sokketiers Muster. Ich habe vier Knöpfe an jeden Sock, trotz fünf weil es nur acht Knöpfe im Paket drin waren. Wundere mich wie diese Knöpfe sich halten beim Waschen. Als ich damals ein Kind war, gab es Knöpfe die man nicht mit in die Wasche stecken konnte. Also ich bin neugierig wie diese Knöpfe sich halten.

Yesterday I finally knitted the Istía socks to an end. I just put on four buttons per sock because their were only eight buttons in the parcel. I wonder if I have to take them of before washing. As I child I used to do that a lot with buttons that could not be washed.

Geen opmerkingen: