Volgers

zondag 15 februari 2015

Haardonatie






















Na twee jaar sparen was het dan zover! 26 cm. haar gedoneerd aan stichting haarwens.
Het begon toen ik op een ochtend op weg naar AFT in de auto hoorde over de nationale orgaandonatieweek. Ik vroeg me af wat iemand met organen uit een lichaam waarin kanker zit/ heeft gezeten met een hoop chemo eroverheen eigenlijk kan doneren. Mijn HAAR schoot het door me heen! En twee jaar later weer in de auto naar AFT, weer in de nationale donorweek, bedenk ik me dat het toen was begonnen en dat ik nu de afspraak heb staan om het eraf te knippen. Veel plezier met mijn haar, heb er goed voor gezorgd en zelf ook van genoten! Misschien doe ik het nog wel eens, maar nu even niet.....

After two years of saving it was finally The Day! I donated 26 cm of my hair to stichting haarwens, that makes children with no hair smile! It started two years ago on my way to work in AFT while listening to the national donor week show on the radio. I wondered what organ could someone donate after having cancer/ while having cancer, and with lots of chemo having washed through your body. My HAIR I thought then. Two years later again driving to my work in AFT, again during the national donor week show on the radio I realized it started back then now having an appointment for cutting it of soon. Have lots of fun with my hair, I took well care of it and enjoyed myself too! Maybe I will do it again, but not for now......

1 opmerking:

Hobbyrita zei

Mijn schoondochter schonk vorig jaar haar lange haren weg aan een organisatie die pruiken maakt voor mensen met kanker. Jij had er dus ook al mee te maken lees ik, ook ik 20 jaar geleden en mijn man momenteel, het lijkt soms wel een epidemie. Je hebt een goede daad gedaan!
Grtjes, rita.