Volgers

dinsdag 31 mei 2011

Rudy Got another Sole 2011/11


Zijn vorige paar sokken viel mijn zoon erg in de smaak. Dus heb ik meteen maar een tweede paar in hetzelfde patroon voor hem gebreid.
Het patroon heet Rudy Got Sole en is ontworpen door Amy Klimt. Het is een simpel patroon met blokjes van averechte en rechte steken op het been en de bovenvoet. De wol is van Lang Yarns Super Soxx Color in de kleuren KLM-blauw, oker, licht en donkergrijs en een baksteenachtige kleur rood. En ik hield er dit keer ietsje meer van over dan van het vorige paar! Lucky me! De fouten waren er weer volop. Tot vijf of zes tellen is een hele klus blijkt maar weer....
Mijn zoon was er weer blij mee en deed ze de andere morgen meteen aan. Volgens mij zitten sokken in zijn eigen maat ook beter dan die van zijn vader....hihihi.

Geen opmerkingen: