Volgers

zondag 21 juni 2009

Tweede Trevipaar klaar 2009/21


Gisteren de tweede sok van het tweede Trevipaar gebreid. Wat een leuk patroon toch en wat breit die Trekking Hand Art (Trinidad) lekker weg. Het is een bonte mengeling van paars, lichtblauw en diverse kleuren groes. De bol combineert heel goed met de kraaltjes die in het pakket zaten. Toch grappig zo'n sok zonder tenen en erg handig bij slippers heb ik al van mijn dochter gehoord die het eerste paar heeft gekregen. De boord zou moeten spetteren als een fontein en dat doet die ook echt! De kraaltjes op en in de boord, de krullende boord. Het ziet er echt heel leuk uit!Ik hoop dat mijn andere dochter ze ook leuk vindt. Overigens is het kleed onder de sokken afkomstig uit Roemenië waar ik in Sapanta het vrolijke kerkhof bezocht en bij een stalletje dit kleed met zijn mooie kleuren vond.

Gestern habe ich das zweite Paar Trevi-Socken fertig gestrickt. Ein wirklich schönes Muster und die Wolle strickt wirklich gut; Trekking Hand Art, Farbe Trinidad. Ich hoffe meine zweite Tochter mag sie auch gerne. Übrigens kommt das Kleid unter den Socken aus Rumanien. Da besuchte ich Cimetrul vesel in Sapanta und kaufte ich mir das Kleid dort.

Yesterday I knitted the second sock of Trevi pattern with Trekking Hand Art, color Trinidad. A really nice pattern and a really nice wool to knit with. I hope my second daughter likes them! Underneath the socks lies a tabel-cover, I bought in Sapanta where I visited the merry cemetry. I bought it because I liked the colors very much.

Geen opmerkingen: